cinta hati mama

cinta hati mama

Khamis, 28 Jun 2012

bola o bola 28/6/12

 pagi tadi ada perlawanan bola separuh akhir ,siaran langsung pukul 2.45 pagi kat astro PORTUGAL VS SPAIN...hubby harus lah tengok kan hantu sukan...pagi tadi si arisya boleh join sama tengok bola sama papanya...semua dah tido hubby kunci jam lah kan nak bangun pagi....arisya pun ikut bangun semyum tanya papa mana?..mama cakap papa tengok TV..terus gi luar..ingat dia tido dengan papanya kat depan tv..pagi tadi tanya hubby arisya tengok bola ke sambung tido..hubby kata tengok bola lah..hai..ada lah pengikut papa nya tengok bola....ita tak minat ...arisya memang anak papa....bola-bola bilah kau nak abis...susah ita nak kejut kat hubby dan anak di pagi hari...rasanya spain menang ke peringkat akhir ,menang penalti 4-2 dengan portugal.

6 ulasan:

Kakzakie berkata...

Tak tengok pun tahu perkembangan kita nie ita sebab ada yg tukang tonton. Kakak pun sama tak adanya nak bangun tengah-tengahmalam..

pok amai-amai berkata...

Hahahahah...dasat Risya ni. Mmg kaki bola satu hari t. Heee~

anitadiana berkata...

ya..kak ita pun..tanya hubby tak kacau ke?..hubby ckp ok aje..bila permain jatuh..arisya pun cakap ...papa org tu terjatuh..tergelak-gelak papa..sampai abis dia tengok...anak papa lah kan....ita memang tak minat ..kak dan farah...tapi tahu juga keputusannya..

Wanieys berkata...

wah arisya dh jejak ikut papanya kak ita...hihihi...husband wani pun gila bola juga....hikhikhik

Mrs Lurve berkata...

owhhh yeah memg suka bola, hubby n wifey sokong spain hehehe

Cik Anita berkata...

huh. hantu bola memang susah nak cakap, nasib baik saya tak minat..hehe