cinta hati mama

cinta hati mama

Jumaat, 22 Jun 2012

Rezeki arisya~20/6/12~

semalam lepas papa balik keja..suruh papa dan maksu bawa arisya ke klinik Dr.Nurul di bangsar,arisya demam dah 2 hari ,dah gi kelinik dah..tapi semalam kena cirit...so bawa lah..nak di jadi kan cerita kat klinik tu..arisya main aje lari sana-sini,tak nampak mcm org sakit pun..tapi doktor cakap air dalam badan ok...tapi doktor buat surat standby..kalu arisya tak nak minum terus bawa gi  hospital..masa hubby nak kuar dari pada klinik tu....ada sepasang suami isteri ke atau pakwa makwa..dah siap jumpa doktor dah terlebih dulu...panggil hubby sambil menhulurkan duit...cakap.".bang ambil lah duit ne buat belanja anak ne(arisya lah) ..Hubby cakap...tak pa..tak payah lah...hubby menolak lah..coz tak kenal pun...lepas tu org tu beria-ia,saya ikhlas ne bang...endak tak nak hubby pun ambil lah juga..nak tahu org tu bagi arisya Rm 50.banyak tu kan..dapat duit dari org yg tak dikenali...bila balik hubby cite..jadi touching ita..pun pelik juga sebenar ne..tak pernah jadi sebenarnya..tapi alhamdulilah lah rezeki untuk arisya..nanti nak masukkan dalam akaun bank arisya..semoga org yg bagi tu bertambah rezekinya...amin...

5 ulasan:

Eye_nee berkata...

Alhamdulillah...semoga bertambah murah rezekinya....

pok amai-amai berkata...

Kak Ita psn tak? Anak2 Kak Ita seme pembawa rezeki, kan? Alhamdulillah! Semoga murah rezeki org tu. Dan Kak Ita sekeluarga juga.

=D

Cik Anita berkata...

wahhh..petanda Arisya memang murah rezeki. :)

IntaNBerliaN berkata...

alhamdulillah.. murah rezeki arisya..

Che Rosliza Che mat berkata...

Rezeki....Alhamdulillah...