cinta hati mama

cinta hati mama

Rabu, 13 Jun 2012

~WordLess WednesdaY~Aqil tukang abiskan~bangkit cheese~

ita ada cerita  beli bangkit-cheese ne bawa balik kejap aje budak gendut ne abiskan...suka sangat dia...kat opis laku sesangat kak tu jual...




12 ulasan:

Kakzakie berkata...

Bangkit cheese ni tak guna santan ye ita... dia gantikan cheese. Kakak tak pernah rasa lagi

syiela berkata...

mesti sangat sedap ye Aqil.. dari terbuang saja biar Aqil je habiskan :)

Afasz berkata...

sedap ke ada cheese?

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

dah sedap ape lagi.. sumbat je la dalam mulut kn.. hehe

Gen2Merah berkata...

Kalau kat opis pun laku, mesti sedap punya kan. Hehe

izan mama mia berkata...

cian dia jgn laa panggil dia gendut..kak ita, nnt lekat sampai besar, camna?..tentu sedap kuih tu kan

IntaNBerliaN berkata...

sedap sgtlah tu kak.. tu yg sampai sebekas mengadap sorg2.. hihii

~aSFaLiZa~ berkata...

mesti sedap sgt ni...

CintaZulaikha berkata...

xmuak ker?????

fieda berkata...

mkn jer aqil..rezeki jgn ditolak..hihi..

aizamia3 berkata...

dia sorang je hadap..?

anitadiana berkata...

Kakzakie -ita tak tahu cara membuatnya...makan aje tahu...he..he

memang aqil abiskan semua...kekawan...

izan -dalam blog aje panggil gendut..kat depan dia pangil aqil atau abg aje...

setakat ne ramai yg oder...ita rasa setiap org ada beli....