cinta hati mama

cinta hati mama

Khamis, 14 Jun 2012

hubby kaki pancing


hubby ita suka sangat memancing..ne hujung minggu hari tu gi dengan kekawan bank islamnya...gi malam jumaat balik hari ahad....ikan ita ckp tak payah bawa balik..bukan makan pun...ne kat mana entah tapi kat perak..duduk kat kelong.....







12 ulasan:

Zana Adieyza berkata...

zana x minat mancing sbb bosan kena menunggu.. adiey pun nmpknya x berapa nak rajin nak memancing... hihihi.. tp mmg seronok kalau memancing ada hasilnya.. kalau xde hasil?? mmg hanginnnnnnn.. huhuhu

Wanieys berkata...

hehe hb akak minat mancing yer...mesti bw blk mcm2 ikan hihi

IntaNBerliaN berkata...

kalu minat memancing ni.. bila time dpt ikan byk tu.. puas hati kan kak.. :-)

yusuflaili(Goku) berkata...

salam;
minat jugak mancing ni.

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

kat kuala kangsar ni kan.. jmbtn tu.

anitadiana berkata...

ya lah yui..hubby pun tak tahu ikut aje kawan dia bawak..


zana,ina goku...siap ajak pergi..kak ita ckp tak mahu lah..coz kak ita bukan minat memancing ..baik duk rumah ..rehat sambil tengok tv...lagi selesa...hasil tu menang selalu bawa balik tapi sedekahkan kat org coz tak makan ikan sangat di org ne..(hubby dan anak-anak0

Farah Shamsudin berkata...

father in law farah hobi memang memancing.. sanggup tak balik rumah kerna hobinya itu! hee..

syiela berkata...

hubby saya minat je tapi setakat ni minat di mulut joran tergantung elok kat dinging hehehehe

izan mama mia berkata...

kak ita, bukan nk takutkan kak ita,...kalau ikut petua org lama2...kalau isteri mengandung,..panncing tu elok simpan jer................

CintaZulaikha berkata...

hasben saya tak suka mancing...huhuhu

Gen2Merah berkata...

minat punya pasal, apa pun boleh kan... saya ntah lah macam xda minta nak mmancing ni,.. hehehe.. macam bosan.. ahaha

Cik Anita berkata...

hobi mancing memang best! tapi orang pompuan tak suai kalau nak suka mancing sangat..sebab take a risk mancing kat laut bagai...