cinta hati mama

cinta hati mama

Rabu, 20 Jun 2012

~WordLess WednesdaY~kuey teow laksa~

ini buat hari minggu..beli laksa kontot-kontot hubby tak suka yg kenyal-kenyal..penyudahnya makan dengan kuey teow halus-halus....entah apa lah rasanya...



13 ulasan:

Farah Shamsudin berkata...

tak pernah sy makan keteow laksa ni kak.. ape rasenya?

izan mama mia berkata...

huhuh..keteow laksa..resepi baru nih..hihihi...kuah laksa, boleh jer makan ngan apa jenis mee..ye tak?..saya makan ngan bihun gak..

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam Anita...laksa & kueteow cam sama je kan.Agaknya makin sedap kot!
cer jawap Encik suami ita..:D

anitadiana berkata...

tie-kuahnya sama aje..cuma di makan dengan keoy teow...hubby suka coz kuah dia meresap dalam keoy teow tu...

izan pun sama juga..makan dengan mee hoon..pelik juga tu..

farah-sama aje kuah nya..tapi kak ita tak lalu juga suka laksa yg kenyal-kenyal tu..

Mrs Lurve berkata...

kak, seyes xpernah wat mcm nie? kalo mkn dgn bihun goreng super sedap..

Wanieys berkata...

resepi baru ker kak...seyes xpenah makan lagi hihi

ummiarissa berkata...

boleh try jugak ni...sedap kuah laksa..sedaple kalau buh apapun..

pok amai-amai berkata...

Mak aih! Terliur sy Kak!

Bazilah (^0^) berkata...

resepi baru nih hihi :P

IntaNBerliaN berkata...

kuew teow laksa??... xpnh dgr plak sblm ni :-)

Cik Anita berkata...

eh boleh eh camni???sedap ke? lahh..tak pernag dibuat dek Nita..huhu

fieda berkata...

sedap jugak kot ganti dgn kue teow.

Che Rosliza Che mat berkata...

Wah!!! mesti sedap...cuma tukar mie laksa ke kuey teow jerkan...kuah tetap sama erk kak ita?