Followers

Isnin, 2 Julai 2012

kak adridiana gi KIDZANIA~30/6/12~

Pada hari sabtu kak diana mengikut lawatan yg opis mamanya buat untuk anak-anak MQA ..kak diana sangat-sangat teruja ..tak berapa nak lena tido ..tak sabar nak gi...tapi kasihan tak banyak boleh buat coz ramai sesangat orag...tq kat MQA...acara ini diadakan di  CSR MQA@Kidzania, Mutiara Damansara yang telah diadakan pada 30 Jun 2012 (Sabtu) bertempat di Curve NX, Mutiara Damansara, Petaling Jaya dan berakhir di Dewan Utama Tingkat 12, MQA. Semoga lawatan seperti ini akan mengeratkan lagi hubungan sesama warga MQA dan memupuk nilai-nilai pembelajaran bagi anak-anak warga MQA keseluruhannya. 



























9 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

beshla dia ea..

pok amai-amai berkata...

Mhl gak fee die kan kak?

anitadiana berkata...

opis akak yg bayar ..best lah opis ne..mcm -macam ada..seronok juga lah kan...

Wanieys berkata...

best la dia kan..nampak meriah jer..hihi

IntaNBerliaN berkata...

wah.. mmg ramai betoi org kan kak..

♥ ROS ♥ berkata...

Seronok nya..tringin nk ke sana tp ank kecik agi.. :(

Salam pknalan kak.. Bru dtg n follow blog :) leh saling mngenli lg lpas :)

izan mama mia berkata...

seronoklah dia yer..kak ita,..mana cerita arisya...rindu lor kat dia..

fieda berkata...

seronok tmpt ni tp mahai bebenor..

Cik Anita berkata...

free lah kan masuk ni? bestnyaaaaa...sebab nak masuk ni agak mahal kan..