Followers

Isnin, 23 Julai 2012

~sabtu yang malang buat hubby~21/7/12~

 Pada hari sabtu 21/7/12 hari dimana semua umat islam berpuasa,hubby pun nak gi pasar di NSK selayang,ita nak ikut,tapi hubby tak bagi,hubby bawa motor adiknya tasya ,masa nak pergi hubby rasa tayar macam tak betul aje..tapi bawa juga..masa kat selayang jalan agak jem.. motor tertiba jadi licin dan mujur hubby terjatuh dekat bus yg berhenti(tak jalan lagi coz jalan jem).tangan kanan terkena bus.alhamdulilah  nasib baik hubby tak mengalami kecerderaan yg teruk..cuma tangan aje bengkak ..terseliuh mungkin....rupa-rupanya skru minyak hitam tercabut,minyak hitam keluar menyebabkan tayar jadi licin,nasib baik bukan maksu yg bawa kalu tak dah kemalangan ...alhamdulilah syukur juga ita tak ikut...hubby tolak ke kedai motor beli skru dan isi mintyak hitam balik ...Alhamdulilah lagi hubby selamat...Tq ALLAH...

7 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

alhmadulillah takde apa2 kan kak..

izan mama mia berkata...

syukur xader apa2....mujur juga kak ita tak ikut...

Mrs Lurve berkata...

alahai kak, nasib xde pe2...alhamdulillah

♥ ROS ♥ berkata...

Alhamdulillah xder kecederaan truk :) moga asben cpt baik yer..

IntaNBerliaN berkata...

Ya Allah... nasib semua nya selamat kan kak..

alhamdulillah..

Afasz berkata...

alhamdulillah.. Allah melindungi akak dan keluarga..

Cik Anita berkata...

ya Allah...nasib baik tak ada pape..nasib baik akak tak ikut, semua tu ada hikmahnya..