Followers

Isnin, 23 Julai 2012

Majlis Perhimpunan Bulanan MQA dan Majlis Penyampian sumbangan Ramdhan~20/7/12~



Majlis ini  telah diadakan pada 20Julai 2012 (Jumaat) bersamaan 30 Syaaban 1433H bertempat di Dewan Utama Tingkat 12, MQA. Semoga kehadiran sinar Ramadhan kali ni akan lebih membawa makna yang sebenar. Sumbangan berupa Beras pulut dan kacang hijau.








6 ulasan:

yusuflaili(Goku) berkata...

Ya...sepanjang Ramadhan ni kita bukan saja diwajib berpuasa malah memberi sumbangan,tak kira bentuk sumbangan asalkan kearah kebaikan.

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

bgus aktiviti cmni kan sis.

Kakzakie berkata...

Tempat kakak tak ada aktiviti macam inilah ita.

Ita.. buat aqil tu masih beljar lagi. Jgn dipaksa dulu, tak apalah pukul berapa dia nak berbuka. Kakak tak paksa anak-anak kakak sebab hati kakak tak sampai hatilah ita. Tapi biasanya dia ada kemahuan sendiri bila besar sikit. Aqil masih kecik lagi..

Farah Shamsudin berkata...

bestnye kak.. tahun lps jabatan saya ade terima juga.. tapi taun ni mcm xde..:)

izan mama mia berkata...

slmt beramal...

IntaNBerliaN berkata...

majlis ynag diberkati insyaAllah