Followers

Jumaat, 20 Julai 2012

selamat berpuasa esok~21/7/12~


ita  ambil kesempatan ini untuk  mengucapkan Salam Ramadhan buat rakan-rakan kat opis dan rakan -rakan blogger di alam maya dan seluruh umat islam . Semoga Ramadhan kali ini membawa seribu keberkatan dan manfaat....insyallah.....




.....nak masak lauk apa sahur ne....



8 ulasan:

Kakzakie berkata...

Kalau kakak sayur bening dgn ikan goreng dah cukup ita...

Selamat berpuasa dan maaf dari kakak ye

Bazilah (^0^) berkata...

selamat berpuasa kak :) mesti mcm2 juadah akk masak sempena puasa nih..

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

salam ramdhan dan selamat berpuasa ya sis..

yusuflaili(Goku) berkata...

salam;
selamat berpuasa..mula2 ni makan sardin dululah sahur nanti..

Eye_nee berkata...

Selamat menyambut Ramadhan Ta....Masak sendiri lagi best dari membelikan Ta...sempoi pun ok...ikan goreng sambal.. sayur rebus.. goreng telur...Alhamdulillah...

izan mama mia berkata...

salam ramadhan..kak ita tak ada alahan ker..boleh puasalah yer...dh berapa bln yer...

aizamia3 berkata...

selamat menjalani ibadah puasa buat k.nita n family..

psstt: Isnin ni kita buat sesi suai kenal ek.. kihkihkih..

IntaNBerliaN berkata...

selamat berpuasa jugak utk kak ita :-)