cinta hati mama

cinta hati mama

Khamis, 2 Ogos 2012

berbuka puasa di rumah ita~28/7/12~


Masa ne 28/7/12,along ita kata tak jadi datang,ita pun tak kesah sangat,lagi pun ita demam dan batuk,harapkan tasya ,adik ipar aje yg masak,lepas tu petang nya along kata jadi datang,mak pun nak datang berbuka puasa,cakap dengan ida suruh datang juga,so meriah lah kan ,kita org tak balik kampung mak yang datang K.L berbuka puasa dengan anak-anak,cuma paksu aje yg tak ada,lain semua ada,tasya masak lemak kubis,sambal sotong,ikan goreng,ikan pari bakar,kerang rebus, dan kueh cara dan hubby beli kueh tepung pelita,lepas tu along bawa lauk kari ikan sembilang,lepas tu buat paru coreng bercili ,ida bawa lak kueh-kueh berserta masak pucuk ubi tempoyak, ikan bilis dan temper goreng,otak-otak dan macam-macam lagi lah...along buat jus mangga dan ida beli air soya penuhnya lah dengan makanan,ita tak lalu nak makan..tak makan nasi langung...





8 ulasan:

Wanieys berkata...

bestnyer buka puasa ramai2..meriah jer menu hihi

izan mama mia berkata...

wah mmg meriah...

Che Rosliza Che mat berkata...

meriahhhhhnya kak...mesti seronok makan ramai2..

Eye_nee berkata...

Meriahnya lah kalau ada keluarga besar ni...dapat makan bersama2...

izz iizza berkata...

eriah banyak makanan ni..:)

seronok kan berbuka ramai-ramai..:)

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Salam Ita..bestnya berbuka puasa beramai2...meriahnya..byk makanan tuh!

Kakzakie berkata...

Kakak suka tengok suasana macam nie. Dah macam hari raya ita..

IntaNBerliaN berkata...

byknya maknan... seronok bukak pose ramai2 camni kan.. :-)