Followers

Khamis, 2 Ogos 2012

Demam dan Batuk terlampau

salam semua...lamanya tak jengah blog ita ne..rindu rasanya..sebenarnya ita batuk dan demam pada hari jumaat lepas 27hb lagi hingga hari ne....semalam baru masuk opis , sibuk pula dengan pepindahan tingkat .dari tingkat 8 ke 6.sakit dan doktor bagi MC untuk hari isnin dan selasa,ita hanya terbaring aje di rumah..dan akhirnya kecundang juga puasa ita,ingat nak puasa penuh tahun ne,tu lah kan kita mampu merancang,4 hari tak puasa.coz batuk terlampau dan doktor tak bagi kerana air kurang.dan doktor suruh minum air yg banyak..semalam dan hari ne badan masih tak sihat dan masih batuk lagi..macam batuk kering dah ita rasa...cuba gak puasa semalam..walaupun tak larat tapi berjaya juga...doktor pun  tak berani sangat nak bagi ubat,cuma penadol dan ubat batuk aje...harap batuk ne cepat sembuh tak larat dah...rasa nak terkencing-kecing bila nak batuk tu...sorry kekawan tak dapat singgah blog kekawan...

9 ulasan:

Kakzakie berkata...

Allah... ujian betul ita. Kakak doakan moga cepat sembuh. Kalau batuk teruk memang macam nak terkencing dan dada pun sesak rasanya kan..

Sabarlah ita.

Mrs Lurve berkata...

kak rehat je dulu, bg kesihatn seme pulih spt sediakala..take care ok

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

sbr ea kak ita..moga sihat spt biasa..

NURULHANIF berkata...

moga kak ita cepat sembuh.. sy pun bz.. lma dh xblogwlking..

Eye_nee berkata...

Makan ubat yer Ta...berehat secukupnya...Ujian Allah di Bulan Mulia ni...semoga Ita cepat sembuh...

izan mama mia berkata...

cian kak ita...semoga cepat sembuh..

Wanieys berkata...

kesiannyer kak..ptt lama xnampak..rehat bebanyak yer...take care

izz iizza berkata...

take care..rajin makan ubat ya..:)

IntaNBerliaN berkata...

kak ita jaga diri yer..