Followers

Khamis, 30 Ogos 2012

cite hp kak diana

Hp...penting sangat ke untuk bebudak sebaya yana ne,kalot sangat lah nak beli hp.kak diana cakap duit raya tahun ne...nak beli hp.ita cakap tak payah lah..sekolah bukan boleh pun bawa  hp pun...akhirnya duit raya kak diana yang berusaha semasa hari raya dapat lah Rm 165,dan papa tambah sikit dapat lah hp ne...duit raya  adik dapat lah rm 110 seorang dan ita masukan dalam akaun tabung haji,dan kasihan kat yana juga ita masukan juga Rm 50 kat kak diana...sekarang hari-hari dengan hp....kak..kak..sangup dia berusaha..dulu pernah belikan dia..murahnya..lepas tu bagi kat arwah mak mertua....tel mak dah rosak....








12 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

biasala budak2 kak..yg pntg mak ayah pntau hp anak tu..

fiza berkata...

Kak...anak saya yg tadika tu pon dah pandai minta hp. Tak der nyer lah nak beli...kecik lagi. Kena pantau slalu lah klo bebudak dah ada hp nih.

Zana Adieyza berkata...

budak sekarang semuanya celik IT kan kak? semuanya teror guna hp.. raya hari tu, semua anak buah zana main hp jer... huhuhu

♥ ROS ♥ berkata...

Mak ayah kna pantau la.. Comel hp pink :) hihi

Farah Shamsudin berkata...

normal skang ni kak.. bebudak skang mmg cerdik,celik it.. tahun akan dtg xtaula pulak.. mesti lg canggihkan?

IntaNBerliaN berkata...

cantiklah hp ni.. brp rm yer kak?

~AiMi SyAhiRAh~ berkata...

Salam Aidilfitri! Buat para blogger di luar sana!! Jom join contest ini! 3 pemenang bertuah akan mendapat duit raya EDISI TERHAD sampul wajah saya!!;) Klik http://www.aimisyahirah.com/2012/08/contest-nak-duit-raya-cik-misya.html untuk maklumat lanjut.

Gen2Merah berkata...

pergghhhh, samsung champ tu.. pasti berbaloi.. ye, kena pantau2 juga tu..

izan mama mia berkata...

jenuh laa kak ita bt pantauan nnt..hihhi..mmg cantik hp tuu..izan pun berkenan..pink lagi

Wanieys berkata...

boleh pakai hp..ada baik ada buruk...kak ita kna selalu pantau la...hepy la dia dpt hp baru hehe

izz iizza berkata...

sama la ngan anak iza..rempat phone juga duit raya dia...:)

fieda berkata...

budak2 la ni mmg la semua nk hp satu srg..ctk hp tu..kalah hp cik fieda ni..