Followers

Isnin, 27 Ogos 2012

Ragam bergambar di pagi raya~19/8/12~ di Melaka

salam semua,hari ne baru start kerja,dan baru buka blog kesayangan ne..rindunya kat semua,ne pic hari raya,ita ada 5 adik -.beradik.abang yang ke 2 dah meninggal dunia,tingal lah 4 orang.along ita mohd.Safian,ita,ida dan paksu Hanif..semua ada tahun ne...









                                     ida adik ita tapi hubby dia balik lewat sikit..dia dengan anak-anak aje...


                                ini family along ita.dulu duk kedah sekarang duk kat melaka dah..
                                   ne adik ita yg last paksu bujang lagi..bila entah...

















8 ulasan:

mama aryan berkata...

wahhh..banyaknyer gambar raya,ceria2 semuanya..

Kakzakie berkata...

Betul-betul meriah kan ita bila dapat jumpa adik-beradik. Anak-anak pun bukan main ceria dapat jumpa sepupu masing-masing..

izan mama mia berkata...

bestnyer mereka serba oren..

Eye_nee berkata...

Byknya gambar Ta..akk raya thn ni non ado gambar..asik lah sibuk nak melayan tetamu..

Mrs Lurve berkata...

meriahnya gmbr raya kak ita, tema oren, glamer abis..

aimanammaradham berkata...

comel nyer mak ita.. anti open house mqa pakai cam tu yerk.. maner tau dpt best dreesss ...

izz iizza berkata...

wahh ceria berwarna oren sedondon ni..cantik:)

Wanieys berkata...

kak ita tema orange erk raya sama la kita hihihi...selamat hari raya kak ita :)