Followers

Selasa, 20 November 2012

jom jahanamkan duit poket minggu ne bagi sesiapa nak beli barang beby..he..he 24-25/11/12

Jualan gudang PUREEN memang ita tunggu-tunggu nak beli barang beby,selalu buat setahun tu banyak kali juga,memang ita tunggu hujung tahun ke konon dapat lah tahu beby apa kan..sehingga kini tak tahu...kena juga beli coz ita pun nak masuk 8 bulan dah..dedulu memang murah lah baju-baju beby pureen ne dari RM1-RM 5.lepas tu mandian tu semua RM 5 untuk yang besarnya,sekarang ne baju RM 8. hinggaRM 10.mandian tu pun mahal juga...tapi kali ne tak tahu juga...tapi beli tak banyak kot..coz..dah basuh banyak baju si kak arisya dah 1 tong...harap tak rambang mata lah kan...tapi memang ramai orang,so sisiapa yang ada anak kecil tu tak payah lah bawa,susah nak jalan...

14 ulasan:

aimanammaradham berkata...

kirim leh tak... nak pergi mmg tak la kan.. sgt dah tak larat ni.. jln sikit kat giant mlm tadi pon dah pancit...

hanizan berkata...

xkira...nak pegi jugak walaupn ada anak kecik hihihi...tp dtg masa ptg2 skit, xle ramai cam pagi..dulu masa peknen dtg, rasa cam nak terberanak kat situ je bila kena himpit...huhu tobat xmau dtg pepagi...

Mrs Lurve berkata...

kirim pd kak ita lah hehehehehe xpernah pun ada warehouse sale pureen ni dkt penang...jelesla

anitadiana berkata...

nor ..kak ita puntak gi suruh izat aje kot...nak bawa arisya dengan aqil ,
hani..kak ita tak pernah gi petang..biasa gi pagi..memang susah juga bawa anak kecil ne

Kakzakie berkata...

Berbaloi kalau nak membeli macam ita sekarang memang tak lama akan gunakannya.

izan mama mia berkata...

ish...xleh ikut serta..selamat bershoping kak ita

Munnafendy berkata...

fulamakkk...best ni tp kndungan kecik lagi..kang org kata xnyabor lak..huhuu

*ape lah, asyik nk pk ape org kata je kan! :p

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

beli apa yg besh..hihi.

m.a.u.i berkata...

beshnye..macam nak pergi la cuci-cuci mata..hehe

IntaNBerliaN berkata...

jauh sgt.. tp best kalu dpt g kan.. brg baby murah2 :-)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

jauh tu nk g..kirim kat kak ita blh x?hikss

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

singgah rabu kak ita :-)

CintaZulaikha berkata...

tajuk pon dah buat saya gelak, hahhahha..itulah mak namanya...kiki

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

singgah khamis kak ita :-)