cinta hati mama

cinta hati mama

Selasa, 27 November 2012

Tikar Evamatik & arisya.26/11/12


semalam kawan opis jual tikar ne harga ita rasa murah hanya RM 45.bila ita beli kekawan opis pun oder juga,ramai juga,,kena minta diskaun ne ..kat kawan yg jual ne...he..he..balik aje si arisya ne,cakap ica punya upin ipin....siap bawa gi rumah jiran sebelah siap bentang kat rumah fiza,jiran sebelah sambil lending baik punyaaaaaaaaa....dengan anak fiza..arisya boleh angkat sendiri..mula-mula tunjuk lah kat fiza,fiza kata pun murah..bawa masuk rumah ita balik...lepas tu si arisya ambil bawa balik gi rumah fiza nak main dengan si kenit ne..kelakar lah kan..bagus lah tikar ne...
kalu kekawan berminat ita boleh bagi no tel kawan tu..he..he


Tikar Evamatik COrak Pelbagai kartun
Tikar Evamatik Pelbagai COrak :-

1. Corak Pilihan :- Upin Ipin, Cutie fruity, mickey mouse, BMI dlln
2. Warna Pilihan : Biru, pink, ungu, hijau dlln bergantung kepada jenis tikar
3. Kenapa harus beli tikar ini :-
 i- Ringan dan senang dibawa untuk aktiviti riadah keluarga terutama sekali piknik
 ii-Sesuai untuk semua golongan namun corak kartun sangat diminati kanak2
 iii-Bantu elak sejuk apabila duduk atas lantai simen
 iv-Bantu pembelajaran kanak-kanak terutamanya huruf ABC, binatang2 ,, buah2 an dsb

9 ulasan:

faraherda.razalan berkata...

Comelnya tikar upin ipin. Aydin ade gak tapi abc. Mcm nak beli upin ipin la sbb die suke...

Afasz berkata...

brpa tikar ni ek

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

cantik gak la kak ita tikar tu

IntaNBerliaN berkata...

oooo ada gak yg corak upin ipin ek... kalau alisha tgk mesti berkenan ni.. hihi

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

ramai gak beli ni...

Kakzakie berkata...

Berapa saiz dia ita? Kalau ada anak-anak kecik memang sesuai.

CintaZulaikha berkata...

ha a, nampak cam menariklah kak, harga pon berpatutan..

izan mama mia berkata...

menarik..nak beli jugalah nnt untuk mia...gambar hello kitty ada tak??

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

singgah sabtu :-)