Followers

Khamis, 20 Disember 2012

happy besday dania & izad (19/12/12)

semalam di adakan majlis hari jadi anak ida,anak saudara ita lah kan,memandangkan ari minggu ne semua ada rancangan lain, ita nak balik kg uruskan kak diana bersekolah di melaka...so ida buat lah semalam izadnya besday 17/12 dan danianya besday hari ne 20/12...buat BBQ kat kedai bugernya,ayam dan kambing,ita buat nasi goreng aje,air dan kek,sempoi aje, kek sedapnya tiramisu..sampai tak cukup ..bebudak ne suka pulak...tapi meriahlah..buat BBQ kat bandar..hadiah tak beli lagi tak tahu lah nak bagi hadiah apa? semoga dania dan izad menjadi anak yang baik dan soleh dan solehah dan sentiasa memberi yang terbaik dalam apa yang di buat ok....

pic seperti biasa tak boleh nak up-load......nanti bila boleh baru lah buat ok...

1 ulasan:

faraherda.razalan berkata...

Seronoknya. Setiapkali harijadi, akak ngan family bt makan-makan. Sy pun nak bt mcm ni la kak. Heee~