cinta hati mama

cinta hati mama

Selasa, 5 Februari 2013

cite kak arisya lah pulak...

hari ini nak cite pasal anak dara ne..arisya sekarang dah jadi kak..bila panggil dia beby,dia marah..dia cakap       arisya lah..kak arisya..sangat sayang kat adiknya..terlalu sayang kat arryan.....akan marah atau akan ikut aje bila ada org dukung adiknya,takut orang ambil.....setakat ne belum pernah nampak dia buat atau pukul...cuma kena perhatikan lah bila dia bersama beby,dia suka picit pipi arryan.sekarang arisya tak pakai pempes ..cuma tido malam aje..bila bawa jalan pun tak pakai pempes..ajar 2 hari aje dah ok...cuma nak basuh berak ,dia tak reti lagi...boleh lah jimat kan..dan arisya juga dah start mengaji umah ustazah...nak antar sekolah tak boleh lagi..baru 2 tahun lebih..arisya dah banyak bercakap paham dan suka membebel...tido masih dengan ita ..bayangkan 1 katil 4 orang..dah lah ita comel..sempit..beby,ita,hubby dan arisya...suruh tido dengan maksunya..tengah malam bila dia terjaga..dia akan naik katil..kekadang takut ita...terkejut...nasib baik tak ada sakit jantung .agak sensitif juga..bila marah akan merajuk,atau pun dia mengadu kat adik dia ..siap cakap adik.mama marah kak...dalam nada sedu ..kelakar lah tengok....harap arisya sentiasa jadi kak yg baik..kalu tido mesti nak dengan adik....kena jarak juga takut....


ini papa ikatkan rambut...

6 ulasan:

aizamia3 berkata...

comel.. comel.. rindu kat budak ni.. ;)

IntaNBerliaN berkata...

bagus arisya.. kakak yg penyayang :)

IntaNBerliaN berkata...

bagus arisya.. kakak yg penyayang :)

Cik Anita berkata...

Nasib lah Arisya tak kacau sangat adik dia, kalau x letih jugaklah nak jaga..hee

Mrs Lurve berkata...

arisya dh besar...dh ada adik mestila syg adikkan

izan mama mia berkata...

wah..kakak arisya...acik nak pinjam adik boleh ?..hihiih..