cinta hati mama

cinta hati mama

Selasa, 21 Mei 2013

arisya nak 3th dah esok....


esok arisya dah 3th,kejap aje rasanya anak-anak membesar....teringat bertapa  sakitnya nak bersalin arisya,dimana,ita di suruh membuat pilihan sama ada oprit atau indius,pada hari last temujanji dengan doktor 40 minggu...dan ita memilih indius,coz ita dah pernah kera oprit masa bersalinkan aqil... indius hari ke 2..baru arisya keluar....membesarkan arisya banyak kesabaran dan kerisauan..dimana arisya disahkan eczema yg ita tak tahu menahu pasal penyakit ne....dan akhirnya faham akan penyakit tersebut....masih lagi belajar memahami kerenah si arisya yang kuat merajuk,suka menceceh..dan agak manja dengan papanya berbanding ita...kekadang steres dengan arisya yg suka bergaduh dengan aqil dia suka buat abangnya yang hati ada taman tu.....tetapi sayang dengan adik dia si arryan..tak pernah sekali pun dia buat arryan... alhamdulilah...setakat ne...arisya menten kecil...tak nak gendut mcm aqil...harapan mama semoga kak arisya membesar menjadi anak yg baik,yg solehah.......




3 ulasan:

Aida78 berkata...

happy bufday nenek kecik ni....

CintaZulaikha berkata...

hehhhe, happy birthday cayang...

sabo je la kan kak, bebudak, peel lebih..

ArELeEz berkata...

comel sgt! ;)