cinta hati mama

cinta hati mama

Rabu, 22 Mei 2013

happy Birthday kak NUR BALQIS ARISYA ~ 3 TAHUN LAH~ 22/5/13~

 hari ne genap anak mama si arisya 3 tahun...kejap aje rasanya...HAPPY BIRTHDAY ARISYA yg ke 3,semoga kak arisya membesar menjadi anak yg baik.yg solehah dan kak yg terbaik...mama dan papa dan semua sayanggggggggggg kat arisya...belikan basikal... selama ne duk main basikal aqil...tak ada yg menarik ambil ben 10,kemain suka...siap peluk cium mama dan papa sambil ucapkan terima kasih...cakap sayang mama dan papa....basikal tu beli awal pada hari ahad 19/5-memandangkan harijadi jatuh hari berkerja....ok...,basikal tu beli murah aje kat kedai borong maianan RM 80.dan beg tu RM 25..






8 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

slmt hari lhir arisya..comle je..

Rozita berkata...

bagusnya akak belikan hadiah... saya bagi hadiah kasih sayang n keta mainan rm2 je kak..

Rozita berkata...

selamat hari lahir ye arisya...

Rozita berkata...

selamat hari lahir ye arisya...

BUNDA a.k.a KN berkata...

assalam,

hepy besday arisya...banyak ke dapat hadiah..

Kakzakie berkata...

Penghargaan yg terlalu bererti buat dia bila dah kata sayang dan cium tu ita..

Happy birthday sayang...

ArELeEz berkata...

happy besday, arisya! musti best sgt dpt beskal ijo! ;)

anitadiana berkata...

rozita..kak ita jarang belikan hadiah kat anak-anak...so kalu beli tu..beli yg ok yg tahan sikit..lagi satu mainan-mainan ne...suka bersepah....kalu main pun pakai i-pad aqil..yg cina aje rozita...lebih pada pelajaran....

tq semua wish kat arisya...kak ita tak ada beli kek pun...coz kak diana tiada