cinta hati mama

cinta hati mama

Selasa, 28 Mei 2013

masakan hari ini~28/5/13~sempoi sangat...

masak hari ne sempoi sangat dan kering aje ita tengok...ne semua pemintaan ..mula-mula ita nak masak sup cendawan tiram..hubby suruh coreng celup tepung....dan aqil minta ayam goreng KFC JUGA...buat aje lah ini lah hasilnya...kerang buat sambal,cendawan tiram goreng ,dan ayam goreng tepung juga....dan buat nasi goreng cina buat sarapan hubby dan anak-anak....anak-anak suka makan nasi goreng dan nasi lemak berbanding mee goreng atau mee hoon....




                                                   kerang buat sambal
                                         cendawan tiram goreng tepung
                                          ayam goreng tepung
                                     ini aje masakan hari ne...

12 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

sedapnya kerang..

IntaNBerliaN berkata...

kerang tu nampak sedap!!!

Qashmere berkata...

Cendawan goreng tepong tu saya sukerrr!

Aida78 berkata...

dah makan dah tadi hi2

Eye_nee berkata...

simple2 ni yg sedap ni Ta...

P/S: Ta cendawan Tiram tu ada yg kata kalau nak rangup tak perlu basuh...Ita basuh tak???..Selalu akk goreng Tak berapa nak rangup...

anitadiana berkata...

eye-nee..basuh dan tuskan..masa goreng tu rangup..kenapa ita buka blog tak boleh ya...

qashmere-hubby dan anak-anak suka makan cendawan ne..kalu beli kat pasar malam..pakai cawan tu sikit aje...anak-anak cakap rasa mcm ayam...

kerang tu..hubby dan kak ita suka...tu yg buat sambal...bab nak kupik kulit kerang tu yg malas..he..he..ada sambal baru best makan nasi...

aizamia3 berkata...

time pose tengok menu semua nampak sedap.. kihkihkih.. ;)

faraherda.razalan berkata...

Sedapnyeeeeeeeeee!

ArELeEz berkata...

t'bahek dr ladang..! gulp2! t'liur nih! hu3..

aimanammaradham berkata...

kul raper la k. ita bangun masak ni...

anitadiana berkata...

nor..kak ita bangun kul 5.40 atau 5.30 pagi....selalu mcm tu si arryan dah bangun kul 4 pg..masak biasa-biasa aje...kekawan...hari-hari dah tak reti nak masak menu apa...

Rai Ourkizuna berkata...

rajinnya kak..sejak yg kecik tu lahir, saya tak berapa nak larat bangun awal memasak..kesian suami..