Followers

Isnin, 27 Mei 2013

sabtu yang bezy-25/5/13

pada hari sabtu rancangan nak gi rumah kahwin Nasuha kat ulu  langat....gi lah..senang nak cari rumah suha....dah kahwin suha.....selamat pengantin baru suha dan pasangan semoga kekal bahagia hingga ke syurga..cepat-cepat dapat beby.....makanan sedap-sedap..yg bestnya siap candy -tempat coklat,gula-gula..suka lah si arisya dan aqilkan....pic..tunggu cc rohaida.


                                     copy kat fb ija-minta izin ya..




                                                  ini pic daripada cc Rohaida..tq cc

                                                ini pic daripada cc Rohaida..tq cc


.lepas tu cc rohaida ajak gi Shah Alam kahwin Diana dan zakie..jam juga jalan sampai shah alam dah petang..lepak lama sikit..coz duk dalam dewan sejuk sikit....selamat pengantin baru Diana dan Zakie semoga kekal ke hujung nyawa......terkejut sebenarnya..tak tahu dia org bercinta..duk sebelah menyebelah kat opis...pandai dia org cover...
                                                   copy kat fb ima_minta izin ya...





                              semua di bawah  ini pic daripada cc Rohaida..tq cc





4 ulasan:

izan mama mia berkata...

cantik pengantin

aizamia3 berkata...

part kenduri dak Suha tu.. ai paling awal sampai.. ;)
cer tengok dalam blog ai pulak.. hehehe..

IntaNBerliaN berkata...

mmg pndaila cover smpai kak ita pun xtau :)

ArELeEz berkata...

selamat pengantin baru to both. ;)