cinta hati mama

cinta hati mama

Khamis, 30 Mei 2013

masakan hari ini~30/5/13~


masakan hari iniayam masak merah dan masal dal...lebih mesyuarat semalam..pagi tadi ita masak balik..coz tak ada kuah dia..buat lain..sayang tak ada org nak bawa balik semalam..semua dah makan..lebih ita bawa balik...buat ayam goreng tepung 6 ketul,ikan goreng 3 ekor dan telur dadar...dan ita masak nasi lemak...untuk sarapan..pandai-pandai lah papa dan anak-anak makan dengan lauk yg ada tu...

                                               ayam masak merah yg ita buat sambal...
                                  dal sayur-sayuran
                                        ayam goreng tepung
                                    ini aje masak hari ne..nasi lemak..dalam periuk nasi...

7 ulasan:

Qaiza berkata...

Saya ada mengedar perencah masakan yang mudah & cepat...boleh cuba....

http://qaizashop.blogspot.com/search/label/Perencah%20Masakan

Eye_nee berkata...

Dah banyak dah lauk tu Ta..Alhamdulillah...

Aida78 berkata...

kenapa x bagi sikit dal tu...

izan mama mia berkata...

wah mmg sedap...

zila norazila berkata...

Nmpk myelerakn tau..lams x mkn dall

Cik Anita berkata...

lama dah tak singgah sini jenguk Kak Ita masak~ terus lapar. Macam mana nak tolong ni? hehe

Mrs Lurve berkata...

sedapnya kak...terliur sudah