Followers

Isnin, 10 Jun 2013

aktiviti seminggu ita...

Asalamuaikum...lama tak jengah blog ne...bezy juga....maklumlah si kak diana datang K.l cuti sekolah..ita pun terpaksa lah ambil cuti..mengejut..ari isnin 3/6- ita ambil cuti kecemasan kerana tingkap kereta tak boleh naik..malas nak naik tren...pergi lah baiki kena rm 80.motor untuk turun dan naiknya yang rosak..ari selasa 4/6  pergi kerja.bawa kak diana kat opis..boring dia kat rumah..bawa kak diana gi makan Pizza hut ,lama tak makan katanya..ita pun lama tak makan..hubby ,aqil dan arisya suka makan KFC daripada Pizza..so makan lah..lepas tu ambil cuti  5/6 - sampai jumaat 7/6.... bawa semua  gi k.l...cari baju ..persiapan baju raya dan baju melayu dah beli..lega rasanya..agak murah..nasib baik senang nak jumpa warna kain ..pink pupel...yg kelakarnya si aryyan nya baju saiz 3..besar...tak antar oter lagi ...nanti tak tahu badan dia boleh naik lagi ..bulan 8 nanti si arryan 7 bulan lebih...harap boleh pakai baju tu..si kak diana oder aje nak itu nak ini..pening juga....banyak permintaan lagi-lagi nak hari jadi dia hujung bulan ne 27/6-.sabar ya kak..insyallah mama cuba tunaikan ikut kemampuan mama...


4 ulasan:

aizamia3 berkata...

tak dapat banyak dapat sikit tunaikan pun dah rasa lega.. ;)
slow2 lah kak.. lelama nanti dapatlah tu..

Kakzakie berkata...

Penuh aktiviti ye Ita. Itupun masih ada macam tak cukup lagi ye

faraherda.razalan berkata...

Wah!! Nilah bestnya klu anak ramai. X menang tgn dibuatnya. Takdelah bosan je kan kak?

Cik Anita berkata...

baju raya dah beli memang lega! Nita pun sama.. hehe.