Followers

Jumaat, 17 Mei 2013

masakan hari selasa 14/5/13

ita mc ari rabu dan kahmis..dan anak-anak pun turut tak sihat...arisya dan arryan...tido tak lena...dan kerap meragam... batuk,selsema...minum susu pun muntah....ini 
masakan hari selasa,ikan tengiri masak asam pedas,ayam goreng kicap,dan paru goreng cili,dan untuk sarapan kueh teow goreng untuk papa..si arisya tak suka makan kueh teow so arisya makan roti dengan kaya aje lah...


                                     ikan tengiri masak asam pedas
                                   ayam masak kicap lauk anak-anak..tak pedas
                                       paru goreng cili
                                   ini aje masak hari selasa sempoi aje..pepagi masak...

5 ulasan:

aizamia3 berkata...

anak2 dah ok ke kak..? akak pulak camane..? moga akak dgn anak2 cepat sembuh hendakNYA..

psstt: ada bawak ke menu tu hari ni.. nak sikit.. hehehe..

anitadiana berkata...

anak-anak tak sihat lagi..kak ita pun tak larat..kul 3 si arryan tak tido sampai nak gi keja td..batuk-batuk..teruk bunyinya....lauk dah abis dah....

Kakzakie berkata...

Asam pedas dan paru goreng tu kakak suka ita...

izan mama mia berkata...

asam pedas....

ArELeEz berkata...

td b/fast minum soya kotak je. bile baca entry ni, trus nk terjah kedai mkn skang gak. uhuks3..