Followers

Khamis, 16 Mei 2013

sunyi nya..hari-hari ita dan family....

balik keja...boring..aje...nasib baik anak-anak dan hubby ada..sebenarnya nak cite..tv ita dah rosak ...dah hantar baiki..tapi kedai tu buat dakkkkkkkkkk aje....dah tak larat nak main game,kat psp,kat tab..asik gaduh aje..anak-anak nak main sama.....bosannya lah...tak boleh tengok astro....ita rasa masa arisya jatuh bersama tv tu kot..tapi TV tu dah 10 tahun kot..lama dah....suara ada..pic..tak ada....kasihan kat hubby...bila nak tengok bola gi lah kat dataran Merdeka,naik motor..ita malas nak ikut.....hari-hari rasa sunyi tanpa mu tv......

5 ulasan:

aizamia3 berkata...

layan blog pulak k.nita.. ;)

CintaZulaikha berkata...

saya pnh rasa gak kak, huhuhu...lagi sadis sb saya duk jerteh dlu, lagi bosannnn..

Eye_nee berkata...

sabar...kena push hari2 kut kedai baiki TV tu...

izan mama mia berkata...

izan dh lama potong astro

ArELeEz berkata...

beli tv spare. yg kecik2 bese2 tu je pun ok. utk kegunaan mase kecemasan. he3..