Followers

Isnin, 27 Mei 2013

menu masakan minggu lepas...22.23.24/5/13


 ini menu hari jumaat sayur yg sama juga..baru abis..3 kali masak...ketam goreng bercili..ini pun baru abiskan,ayam goreng bertepung..dan ikan kembung lebih semalam..masak kicap..jangan membazir...
 ini menu hari kahmis walaupun sakit dan mc kena masak juga,ikan tengiri masak asam ,kacang buncit coreng bersama sotong dan ikan kembung goreng...
ini menu hari rabu,ketam masak lemak cili api,ayam masak rempak berkicap dan sayur kacang buncit,dan sago gula melaka bawa ke opis...nak bagi mak buyung..tapi mak buyung mc...tak ada rezeki lah kan..
.

3 ulasan:

faraherda.razalan berkata...

Kak! Bile sy tgk pic2 lauk akak ni, boleh jdikan sumber inspirasi dan motivasikan diri sbb sy ni sgtlah mls nak msk kat umah kak!!!!!!!!!!!!!

anitadiana berkata...

kak ita tak da lah rajin farah..kalu tengok sama aje masaknya..lauk beli seminggu sekali so buntu nak masak lauk yg sama....nak-nak..hubby jaga anak sekarang...kena juga masak..so hubby fokus jaga anak-anak..belah petang start keja..jimat sikit duit pengasuh farah..

ArELeEz berkata...

ermm.. dapp..! he3..