cinta hati mama

cinta hati mama

Khamis, 23 Mei 2013

kena pau dengan AQIL DARWISY 19/5/13

Nak cite juga kat sini pasal aqil ne...ari ahad 19/5/13 ajak hubby gi kedai borong mainan  kat k.l .Bawa semua,coz tak ada org jaga,so cadangnya nak beli kan hadiah arisya sahaja iaitu basikal,boleh lah aqil buat ayat kasihan..cakap mcm ne..mama aisyanya hari jadi bulan 5 kan...lepas tu ..ita cakap tak lama lagi lah hari jadi arisya,ne nak beli hadiah arisya lah ne..aqil boleh cakap ..aqilnya harijadi bulan 8,lambat lagi..tapi aqil nak skuter sekarang boleh tak mama?.papa nya tunjuk..terus nak ambil kan aje lah kena pau dengan aqil ..tak pa lah...bukan selalu pun beli kan kat anak-anak... basikal dan skuter semuanya RM 150.basikal RM 80 dan skuter RM 70.  ada 2 tayar di belakang  jadi seimbang lah...dia naik tak jatuh lah...Awal tu ita beli kan TAB,(cite kat sini)...untuk hadiah hari jadi, ne nak skuter lak...belikan aje tak sampai hati..nak-nak bila buat ayat kasihan..nak tahu lagi aqil nak apa....lagi nak helikopter pakai remot tu pulak....pengajaran ne ..kalu nak gi kedai mainan ne..jangan di bawa..he..he..lain kali suruh papa 1 orang yang gi beli..he..he







4 ulasan:

izan mama mia berkata...

mmg bahaya bw anak g kedai mainan...kopak

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

sonok dia ea..hihi

Asfaliza Mohd Yatim berkata...

budak2... kalau boleh semua dia nak

ArELeEz berkata...

sopping onlinelah. he3..