cinta hati mama

cinta hati mama

Isnin, 27 Mei 2013

timbang arryan dan kak arisya

pada hari kahmis bawa arryan dan kak arisya timbang kat kelinik bawa rumah aje...kak arisya 13kg....umur dah 3th..nurse kata ok semua perkembangan normal....dan si arryan 7kg..naik sikit...sekarang batuk tak hilang-hilang kasihan tengok...sekarang kalu menyarap dah naik-naik kan bontotnya..mcm nak merangkak....tangan tak naik..bontot aje...kepala suka nak bangun..mcm nak duduk...takut terbalik aje lah kan...apa-apa pun si arryan tetap lasak ..kalu dukung atau pegang suka melompat-lompat..letih..tak tahu duk diam....pic kat bawa tu kat bilik tido..si arisya suruh ambil pic dia dan adiknya....





                                        sama tak arisya dan si arryan...

5 ulasan:

Qashmere berkata...

Cutenya mereka berdua...anak saya pon dalam 18kg gitu umur 3 tahun

izan mama mia berkata...

seiras

faraherda.razalan berkata...

Mstlah sama kak. Adik badik. heheheh...

IntaNBerliaN berkata...

aqilah plak duk berdiri je skrg ni.. sy pun risau tgak takut dia tjatuh

ArELeEz berkata...

geram tgk mata diorg. cantik!