cinta hati mama

cinta hati mama

Isnin, 13 Mei 2013

ubat oh ubat

semalam bawa anak -anak ke klinik penel kat PJ ne..semua tak sihat..pada paginya si arisya muntah-muntah..dan aqil yg batuk-batuk..last sekali si arryan yang badan nya panas...lap-lap badan...pagi tu gi sarapan kat abadi(kedai mamak kat opis).. terus gi kelinik..ubat aqil dan arisya sama,arryan pun lebih kurang juga cuma sukatannya berbeza...pagi tadi si aryyan bangun tido pukul 2.30 pagi..muntah-muntah..dan badannya panas..lap-lap..dengan air asam jawa bagi makan ubat....hidung tersumbat..tak lena dia tido..sampai pukul 4.30 pagi..ita tido kejap..pukul 5.30 pagi nak bagun masak lak..mengantuknya lah ne...harap anak-anak mama semua cepat sihat...aqil pun tak gi sekolah pagi ne..tak larat....musin kot....ita pun rasa mcm tak larat juga..ne..

5 ulasan:

aizamia3 berkata...

moga anak2 k.nita cepat sembuh hendakNYA..

izan mama mia berkata...

mg cpt baik semuanya...musim kot sekarang cuaca panas..

PinKy MoMMa berkata...

byknyerrr ubat huhu..tgk ubat camni banyak pun boleh terus rasa nak sihat ;p

Kakzakie berkata...

Macam itulah ita bila anak-anak tak sihat kita pun tak cukup tidur. Dah ke klinik harap beransur sembuh..

BUNDA a.k.a KN berkata...

semoga sehat2 semuanya..