cinta hati mama

cinta hati mama

Jumaat, 10 Mei 2013

masakan hari ini~10/5/13~

lama rasanya tak letak pic makanan kat blog ne....pagi ne masak sotong kurita buat sambal,sup ayam,ikan kembung goreng untuk anak dara  aka nenek tua...dan try buat donat pertama kali..keras sikit...lebih tepung kot..semalam bancuh agak lembut..tapi hubby kata kena keras sikit mcm do buat roti canai...bawa aje kat opis..siap cakap donat tu keras sikit..ita tak lah berapa minat makan kuih manis...tapi aqil suka makan..try gak lah buat....nanti bg lembut lg...



                                       
sambal sotong


sup ayam

 ini aje masak hari ne...donat aje untuk sarapan papa dan arisya..
donat yg agak keras sikit bawa kat opis...

5 ulasan:

faraherda.razalan berkata...

Sdpnya...bt sy lapar. Yummeh!

ArELeEz berkata...

t'liur plak. xlunch lg nih. tsk3..

aizamia3 berkata...

betul arr kak.. dah lama takde gambar masakan kat blog ni.. ;)

CintaZulaikha berkata...

sambal sotong satu, erkkk....

selamat hari ibu yer kak...

izan mama mia berkata...

sambal sotong tu nampak menyengat ehe..donat tu kasi gebu bancuh ngan ais ais ...izan makan gitu jer donat tak letak gulaaa