Followers

Isnin, 17 Jun 2013

kuku kaki kita sakit lah...

                                                                ini baru kena
                                              ne darah beku dah kuar..dah bersih lah nampak
Asalamuaikum semua.....

minggu lepas arisya(dulu ica dia panggil namanya..sekarang kita)... main basikal..tak tahu lah macam mana jadi...balik aje rumah dah mengadu kaki dia sakit.bila petang-petang  ita balik keja...ita bagi dia orang main kat luar...akan main basikal dia bersama aqil dan kekawan dia..anak-anak jiran rajin tolak...bukan reti kayuh  sangat basikal...bila tanya aqil..dia kata arisya telanggar batu.(dekat rumah jiran ita ada lah 4 ketul batu bata-agaknya makcik tu kuarkan masa dia kemas-kemaskan)..jatuh kat kaki dia...lepas tu kawan aqil nama dia faisal...angkat batu tu tapi terlepas ,himpat ibu jadi arisya...menagislah lah si arisya..bila balik tu terus bubuh minyak gamat...terus kuar darah beku dalam jari kakinya...dekat dua hari lah juga meleleh..sikit-sikit...lepas tu dah bersihlah kuku dia tak nampak lebam lagi kan...lepas tu terus terkopek..dan tercabut....mcm kuku tu dah tak lekat kat isi dia lagi...dah buruk dah kuku kita arisya cakap....sian lah ....
in dah nak tercabut sikit aje atas tu..kat kulit dia..



1 ulasan:

faraherda.razalan berkata...

Ololololo...cian dia. Aduh mak. Klu kite yg kene pun, meleleh airmata tahan sakit tu kak. Sian die....