cinta hati mama

cinta hati mama

Jumaat, 5 Julai 2013

cite buat ic kak diana~1/7/13~


 masa balik hari jumaat tu 28/6/13 -tak sempat nak buat ic diana...dah besar anak ita kan...sebenarnya nak cite ....surat beranak yana ada 3 sekarang....kenapa ada 3.?..masa lahir buat surat kelahiran kat jpn k.l, ne yang no 1.....masa diana belum ada MYKID lagi.lepas tu kawan PN.zakiah kat JPN suruh tukar,coz taraf kerakyatan-(WARGANEGARA)-kat yg no satunya tu tak ada?...ini yang no 2...ada WARGANEGARA.. kena bayar rm 5........yang No.3..warna hijau tu ambil kat JPN Melaka kerana terdapat kekeliruan pada surat yg terdahulu..kena lagi bayar Rm5.....Menyusahkan betul...sekarang ada 3 lah surat nya...kalu budak 12 tahun satu hari..esoknya boleh ambil ,kalu tukar satu jam aje..kira cepat lah JPN buat kerja ...

5 ulasan:

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam anita...dah besar anak yer sbb ada ic..rasanya depa ni masih kecik jerr

faraherda.razalan berkata...

La...kenapa ade je masalahnya tu kak? Peliklah diorang ni...

ArELeEz berkata...

uiks! bnyk tuh!

Che Rosliza Che Mat berkata...

Dah buat ic ke?hihihi

aizamia3 berkata...

sekejap je kan kak.. dah besau dah dia.. ;)