Followers

Rabu, 3 Julai 2013

Mandi-manda kat A"Farmosa Melaka~29/6/13

balik kg pada 28hb,gi sekolah kak diana,sing buku rekod sekolah.ada lah peningkatan sikit,cikgu cakap yana suka membebel,banyak berkhayal kekadang kerja sekolah tak abis buat..kul 2.30 petang kak diana gi motivasi kat hutan kat kg nenek kat asahan...sampai hari ahad petang...so kita org aje yg gi kat A'FAMOSA Melaka,nama aje org Melaka,tak pernah masuk pun..mahal kan...bila metro ada buat kumpul kepala metro....so kumpulkan lah....ajak lah hubbynya abang(abg ipar)..gi sekali...kira ita tukang kumpul..dan adik ipar gi tukarkan...free juga lah kan.. beli satu aje untuk anak abg..tapi siap makan tengahari. RM 36,untuk kanak-kanak dan rm46 untuk orang dewasa...ita gi hari  sabtu....makan mcm biasa mahal juga..tempat mainan dewasa ita tak gi ..so pic tak ada hubby gi main dengan yg dah tua-tua..ita tukang tengok bebudak..apa-apa pun sunway Lagoon paling best lah...janji anak -anak seronok main air...balik dalam kul 2 petang...dah panas dah...





















ini harga dia..mahal juga lah kan...ada tiket lagi untuk ke safari bulan 8 nanti...yg kelakarnya..kat tepi-tepi tempat mandi ne di siapkan pondok beratap nipah. di panggil kebana..lupa nak ambil picnya..boleh nampak juga dalam pic ita yg ada nombor-nombor tu....kekonon nak sewa harganya....rm 130.mahal gila..tak jadi lah..duk lah kat mana yg boleh...janji boleh mandi dan anak seronok.....


1 ulasan:

faraherda.razalan berkata...

Amboi! Sonoknye anak2 sekalian. Hahahaha! Diorang ni klu bab berendam mcm ni, mmg suke....+