Followers

Khamis, 12 September 2013

Arryan dah 7 bulan ++....

lama tak cite pasal anak bujang kenit ita ne si..Arryan Darwisy ,sekarang dah 7 bulan lebih dah...dah lama dah dia merangkak dan boleh berdiri mcm dalam gambar ne..lepas tu bila nak turun jarak agak jauh dari lantai..kekadang lending ok..kekadang tergolek jatuh sampai menaggis...cepat juga si aryan ne berdiri..kalu merangkak laju aje..sekejap aje...dah sampai bilik air kalu dengar aqil atau arisya mandi..makan susah sesangat...masa 6 bulan ari tu buatlah,puri buah kurma,keledek manis,jagung manis,bubur nasi dengan sup ikan merah ,ubi kentang....buah kurma aje yg dia boleh telan yg lain mcm nak muntah..loya-loya..lepas tu steres tak makan..mak nya ne berusaha buat mcm-mcm tak juga mahu..sama ada aqil yang makan.. atau masuk tong sampah aje...last-last beli beras merah jenama nestle masuk dalam botol campur dengan susu. minum pakai botol susu...semalam hubby buatkan bubur nasi +keledek merah +buah kurma baru nak makan tu pun sikit,belah malamnya ita suap roti  rendam air pun dia makan sikit..tak pa janji nak makan kan.....blender lak rosak....mcm ne nak buat...mama akan cuba cara lain pulak...





5 ulasan:

Kakzakie berkata...

Oh... tapi kurma dia suka tu tanda dia suka yg manis tak ita.. tengok badan tapi tak kecik masih montel juga...

Rozita berkata...

wah... dah pandai memapah... comel senyuman.. akak leh lecek2 je mknan tu.. yg kurma ambik belah dalam yg lembut je..lecek2 guna penekan macam yang diorng guna untuk goreng burger tu..senang je..

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

ya ALLAH mspai skg duk ingt dia tu cam kakak dia..

serupa sgguh..comel dia.

izan mama mia berkata...

wah dah nak dapat kaki dah...jenuh laa nnt..ehe...ssh nak mkn yer...huhu...izan pun xtau nak cadang camana...sbb mia dl..bg je apa dia mkn je..hihihi

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

kejap jer dh besar..pasni jenoh kepong la dh blh jln hihihi