Followers

Khamis, 12 Disember 2013

cuti sultan selangor semalam~11/12/13

semalam cuti untuk yg berkerja di selangor aje ya.namanya aje cuti.tapi mcm-mcm nak buat,pepagi dah bangun memasak,semalam masak nasi lemak untuk serapan pagi,sambal ikan bilis goreng,dan telur dadar. untuk tengaharinya lah..buat masak lemak cili api pisang muda,sambal sotong,dan ikan parang goreng,itu aje....pukul 10..gi teribunal kat K.L(dalam bangunan The Mall tingkat 16) naik motor ya..bawa si  arryan aje...bersama hubby  untuk buat aduan pasal bngkel kereta kat senawang tu...ita mcm takut aje nak buat aduan,hubby kata cuba lah..tak dapat banyak dia bayar separuh pun ok,ita takut coz takut dia orang berdendam.hubby cakap negara Malaysia ,ada undang-undang.lepas buat aduan kena bayar RM5.aje..lepas tu dia org suruh kita poskan sendiri pakai POS AR,dalam RM5 juga.akan naik mahkahmah kat teribunal 13/1/2014,bersama orang bengkel tu sekali.lepas tu gi cari puzel untuk aqil dan arisya,banyak kedai cari tapi tak jumpa yang dia org nak.terus gi kat kelinik Mediviron bangsar dan sebelahnya pejabat pos,ita gi kelinik tak sihat dan hubby buat poskan surat.doktor cakap ita demam,ita ingat darah tinggi ke..coz kepala ,bahu dan tengkok sakit.dah 3 hari dah...siap suruh kak diana urut.bacaan  tekanan darah 120/84.dan doktor pun cek gula dalam badan lepas makan 5.6.doktor cakap ok..macam mana tak sakit..hari-hari kena hujan.sekarang ita merempit....kereta tak siap lagi..letih tunggu lah...

Tiada ulasan: