Followers

Selasa, 18 Februari 2014

Alhamdulilah ~syukur .....rezeki daripada Qatar~

                        minyak wangi untuk my hubby dari kakak kesayangannya lah..(sayang ke..he..he)
                            coklat ne..(tapi nampak mcm batu nak letak dalam ekorium ikan)...
      ini jajan,coklat,gula-gula,kacang gajus,kismis,kurma,dan air zam-zam.(tak ada dlm gambar ne)..
FM Qatar(ita paling suka)...

kak ipar bagi ne...dari qatar..minyak wangi untuk adiknya lah...ita suka FM ne..anak -anak jajan-jajan dan coklat,kurma kekacang,dan duit sikit...alhamdulilah..murah rezeki along...syukur juga balik kg ne....tahun ne tak balik raya ..dia cakap...

5 ulasan:

Kakzakie berkata...

Kita biasalah Ita suka FM:)
Kurma dan kismis sana tapi tak sama dgn sini Ita. Baunya pun dah beza. Pada pendapat kakaklah..

anitadiana berkata...

ya lah kak...ita rasa pun lain juga...sedap sini nya..ita minta buah kurma fresh..kak ipar cakap tak musim lagi...so kurma yg biasa-biasa aje lah...

anitadiana berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Fazil Hamid berkata...

kadang2 barang2 di Malaysia memang jauh berbeza dari negara lain..best bila dpt rasa..terutama makanan dari negara lain...

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Salam Ita,Apa kabar?lamanya k.atie tak singgah kat sini.Aritu ada virus kat blog...k.atie buang semua bloglist.Tu yg tak jumpa blog ita.Sihat ke?
Bestnya dpt jajan dr Qatar...Alhamdulilahhh


Okey ttg portable stove gas tu..blh jer tanya,akak tak kisah pon.
Harga dlm RM69.00(tak trmasuk kospost)