cinta hati mama

cinta hati mama

Isnin, 17 Februari 2014

balik kg PD~14/2/14~



  ini pic Arryan yang tak tahu duk diam,sama lah dengan arisya..tu tengah merajuk kena marah dengan papanya,jalan sana-sini...

Pada hari jumaat 14/2/14,minta kebenaran balik awal,coz nak balik kg naik komuter,memandangkan kereta takut nak membawanya,jalan kaki dari rumah ke LRT bangsar,gi ke KL sentral naik komuter ke seremban,dewasa 1org Rm6.00 dan kanak-kanak Aqil 1 org Rm 3.00.lepas tu naik teksi dari seremban ke PD Rm 40. Penatnya lah..mula-mula suruh hubby balik 1 org aje naik motor,lepas tu kak hubby yg duduk Qatar tu nak balik Kg.PD juga,nak tengok anak kak Lang yg lama di nantikan,dan nak buat kenduri tahlil untuk arwah dan kenduri kesyukuran anak kak lang..pada hari sabtunya 15/2/14..menu nya.nenas ikan sepat masin masak lemak cili api,ayam goreng,ikan kembung goreng,kacang+lobak sayur goreng,rendang daging,pulut kuning,agar-agar oren,pulut pangang,sambal belacan dan ulam-ulaman(timun,salat,kacang botol) dan buah tembikai kuning dan air sirap...dan coklat dan gula-gula dari Qatar..penatnya nak mati org kampung sini tahu makan aje..lepas tu terus balik ,tak tolong pun..tido dekat pukul 1 malam..letih sesangat...

3 ulasan:

Fazil Hamid berkata...

seronok kan..anak2 saya selalu ajak naik train balik kampung...tp takda stesen yg berhampiran kampung..komuter apatah lagi...

Eye_nee berkata...

hehehehe..gelak akk baca ko merungut kat dua perenggan terakhir tu Ta...

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Salam Ita..klu kenduri mmg penat.Awat org kg kat situ tak tlg?