cinta hati mama

cinta hati mama

Khamis, 6 Februari 2014

ALHAMDULILAH...SYUKUR...akhirnya selesai juga~ 6/2/14~

Pagi ne buka maybank2u Alhamdulilah..dah masuk RM500.daripada bengkel kereta, setelah hubby call dan mcm nak gaduh juga...mengalah juga dia..siap tawar menawar dah makhamah terbunal suruh bayar rm500,dia mintak rm 400.lepas siap nak bawa ke makhamah,kata kita orang bersetuju bayar kat dia..hubby cakap u nak bayar rm5000 ke Rm 500.kalu kita orang buat repot dia engkar keputusan makhamah...kita org bagi tempoh juga kat dia..kalu ikut tempoh teribunal bagi tu dah lepas..boleh buat aduan kat bahagian penguatkuasaan....syukur..boleh juga kuar kan kereta buruk ita ne...tapi belum siap sepenuhnya..tadi hubby call,esok kot...

6 ulasan:

Fazil Hamid berkata...

dunia ni macam-macam jenis orang..ade yg suka ambil kesempatan..ade yang suka aniaya orang..hurmmm...bersaabr je..

yen(toka ziizokukuto) berkata...

alhamdulillah laa selesai,,, :) sabar lah ye kak,,

Fikri Karim berkata...

Igt ka duit BRIM yg masuk td. Seb bek bc smpai habis.. Haha

anitadiana berkata...

betul tu kawan bloger sekelian...harap jadikan panduan...jangan jd mcm akak ne...Allah sentiasa ada...syukur..
adik fikri BRIM belum lagi sabar-sabar pertengahan bulan 2 ne kan...

rafi don cha berkata...

kereta kak ita kenapa???

anitadiana berkata...

kereta rosak ..gearbox dan longshap...memang teruk kak ita...