cinta hati mama

cinta hati mama

Selasa, 16 Ogos 2011

menu semalam berbuka puasa...

semalam balik keja ambil bubur lambuk...biasa memang ada..kat menara PKNS-PJ ne..bagi free aje..semalam lambat buka meja...masa ita nak balik dekat nak pukul 6 petang masih banyak lagi....so semalam dah janji nak belikan KFC untuk kak diana....sebagai tanda terima kasih dapat kan sumbangan tu  sila baca :sini
walau pun dah masak..tetak ita dan hubby ne org kampung..so nak nasi gak...

menu nya ialah..tanpa gambar gak...

  • kulat sisir(cendawan yg tumbuh kat pokok2)buat masak lemak cili api.
  • udang kecil2 masak sambal petai
  • ikan gelama masin
  • cempedak(hubby goreng)
  • keropok lekor (hubby goreng gak)
  • kueh ako(beli kat opis)
  • KFC snack plate(pedas)
  • KFC 2 ketul (biasa)
  • Bugger KFC dan air strewberi..
  • bubur lambuk.
banyak betul makan..mcm ne nak kurus..he..he

4 ulasan:

Mommy Fara berkata...

Wow! Berderet juadah berbuka! Yummeh!

Cik Anita berkata...

sedapnya kulat sisir tuuu! lama dah tak makan. mana akak dapat? beli ke dapat?

anitadiana berkata...

fara tu time rajin..kalu malas tak ada maknanya...

anitadiana berkata...

hubby kak ita gi pasar borong selayang..biasa dia beli kat NSK AJE...kak ita cakap abg beli lah sayur2 kampung..tu yg dia beli tu...memang susah nak jumpa...1 pingan 2rm..sikit aje..tu beli 2 pinggan..kak ita dan hubby aje makan..anak2 tak reti..memang sedap lah adik...