Followers

Rabu, 28 September 2011

rumah ku jadi sardin dalam tin...versi baru...

semalam mak mertua datang 1 kereta dengan angah ,is3 dia dan adik ipar dia,dan adik izat tasya..so 5 org dan ita nya family 5 org..so jadi 10 orang .rumah ku yg kecil......mertua..datang bertandang,,tak kesah..tapi bila semua datang ..yang menjadi masalah ne time tido..ita duk flat bandaraya 1 bilik ...cuba bayangkan..mcm sardin dalam tin..bergelempangan tido..kasihat lah gak..tetamu datang..nak buat mcm ne.....kalu mak dengan adik ipar ok lagi lah kan......si hubby paling seronok lah..coz semua family ada...ita biasa2 aje....sama aje pepagi kena masak juga cuma kena masak lebih sikit...dulu senang sikit keja..tak payah nak masak pepagi...(menantu hantu lah kata kan)....boleh aje masak..tapi biar lah mak mertua ku yg masak... sekarang mak mertua sering tak sihat.. tengahari ne ada temujanji dengan HKL...ada surat  doktor daripada hospital seremban untuk rujukan hospital kat sini.ita tak dapat nak hantar sebab ita nya cuti tinggal sikit..hubby lah yg bawakan nanti..HKL tak reti sanggat.kalau PPUM boleh lah harap sikit tahu lah selok-belok..harap tak serius penyakit mak mertua...so  hujung minggu ne comform balik kg hubby kat PD..hantar mak mertua balik..so tak jadi lah gi rumah atikah..rumah pengantin baru..

2 ulasan:

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam Ita,klu dah ramai2 dtg ke umah kita..tingin lak nk umah besaukan?sama la ngan atie..tp dh siap gtau jgn dtg serentak..tido kt dapo la jawapnya..hihi

anitadiana berkata...

betul tu..mula2 ckp datang nak antar mak mertua aje..tahu2 nak bermalam..tak kan tak bagi..tido berimpit lah...