Followers

Selasa, 22 November 2011

tapai ubi goreng..

ita tak pandai makan tapai ubi mentah..tapai pulut ok...ne jiran bagi dan 2 ke 3hari dalam peti ais...so ita try goreng mcm goreng pisang..sedap gak ..baru lah laku tapai ubi ne...ini 1st time buat...

10 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

erk..xbrape suka tapai..

NURULHANIF berkata...

sedapnya tapai.. tamabh2 hak goreng tu..nak jugak.. hihi

anitadiana berkata...

yui..kak ita tak biasa makan tapai ubi..bila goreng tu boleh aje makan...

anitadiana berkata...

nurulhanif..dah abis dah...he..he..bila yg mentah tak ada yg nak makan..bila bergoreng laju aje...

Fara berkata...

Sy mcm akak. Lagi suka tapai pulut dr ubi!

Citra NaniZam berkata...

citra x suka makan tapai.. tp first time rasa tapai ubi goreng masa ikut suami outstation ke kelantan ada warong jualan goreng.. citra singgah ingat nk beli pisang goreng tp xde yg ada tapai ubi goreng.. try rasa bole tahan gak..

minta tolong support citra ya
klik share tweet dan google+1 serta tinggalkan komen sekali.. jasa anda sgt2 dihargai

http://citrananizam.blogspot.com/2011/11/gadget-impianku-adalah-samsung-galaxy.html

Cik Anita berkata...

tak pernah makan pun. sedap ke?

anitadiana berkata...

bolah lah nita..kak ita bukan peminat tapai ne...tapi bila digoreng abis gak lah tapai yg di simpan dalam peti ais tu...bukan beli...jiran bagi 1 taupewer tau fu fa tu...tak kan nak buangkan rezeki....alhamdulilah...

Aida78 berkata...

oiit x bagi aku cikit dol...lain kali buat kuih bagi cikit...

mamaNoriz berkata...

alamak, baru je sya buang sebungkus tapai ni sbb tak lalu nk makan...adehhh...

ruginye sbb mesti sodap goreng cam akak uat ni kan...huhu