Followers

Rabu, 23 November 2011

WordLess WednesdaY~Arisya ~



16 ulasan:

YanaMIB berkata...

dh bsr sok leh jd wakil skolah men badminton nih..hehe =)

Zana Adieyza berkata...

hihihi.. nak belajar main badminton ke Arisya?

Ceni berkata...

Kulit dan muka Arisya ni masih elergik ke Mak Ita? asyik tak pakai baju jer, camner nk buat menantu neh hehehe....

Fara berkata...

Np Arisya penyekkan idung kat raket badminton tu syg?

yusuflaili(Goku) berkata...

salam;
jgn2 Arisya dah putuskan reket ayah..

anitadiana berkata...

ceni muka arisya memang mcm tu..kena pakai krim setiap hari...pasal excema..dia tu..kalu pengasuh malas ke mama dia malas naik lah mcm ruam2...tak pakai baju coz kulit dia cepat berpeluh2 dan akan cepat kena excema dia...

Aida78 berkata...

dia suka belongeng jerk keje...x jadi mat japih kak ceni nak buat menantu..ha3

anitadiana berkata...

fara dia yg buat sendiri..papa dia ambil..kat tempat sidai baju..main2 kat situ...

Aida78 berkata...

dia suka belongeng jerk keje...x jadi mat japih kak ceni nak buat menantu..ha3

Aida78 berkata...

dia suka belongeng jerk keje...x jadi mat japih kak ceni nak buat menantu..ha3

anitadiana berkata...

yusuflaili...reket tu memang dah putus dah pun kak diana punya...murah aje tu...budak2 nya...

anitadiana berkata...

yana dan zana reket tu bukan dia buat main..buat ketuk bagi abg dia menanggis....

mamaNoriz berkata...

cam seram lak tengok ke bawah tu...

jgnlah bola badminton tu jatuh bawah...huhu

Cik Anita berkata...

ni bakal menjadi pemain badminton negara? eh? heee :)

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

besar t nak jd pemain bdminton ea..hehe..

Niesa berkata...

bakal pengganti Datuk LCW la ni ye..hehe...

niesa ada tag akak ye.. :)