cinta hati mama

cinta hati mama

Selasa, 22 November 2011

yes...Malaysia menang....Alhamdulilah....

KEPUTUSAN PENUH MALAYSIA VS INDONESIA 21 NOVEMBER 2011 | FINAL BOLA SEPAK SUKAN SEA KE-26 | Harimau Muda Malaya sekali lagi membuktikan kejagoan apabila mengalahkan Indonesia di Perlawanan Akhir Bola Sepak Sukan Sea Ke-26 Indonesia. Walaupun penentuan kemenangan terpaksa dilanjutkan sehingga sepakan penalti apabila pasukan negara berjaya mengikat Indonesia 1-1 sehingga tamat perlawanan.
Di penentuan penalti berkenaan, pasukan negara berjaya mencatatkan kemenangan 4-3 melalui jaringan Mahali Jasuli, Fadhli Shas, Fandi Ahmad dan Baddrul Bakhtiar manakala Fakri Saarani gagal menyempurnakan sepakan ketiga Malaysia. Penjaga Gol Sensasi negara pula, Apek (Khairul Fahmi) berjaya menyelamatkan sepakan kelima Indonesia dan satu lagi sepakan kedua Indonesia terkena tiang. Syabas Harimau Muda Malaya copy sini_-http://www.ammboi.com/
menjerit2 kat bangsar ne..kemenangan Malaysia....mcm nak sambut tahun baru mercun dan bungaapi..meriah lah pulak...apa2 pun syukur alhamdulilah malaysia menang dan menamatkan keangkuhan Indonesia di tempat sendiri...padan muka...


10 ulasan:

Jieha mohd berkata...

huhuhu alhamdulillah menang jgk mas :)

dwaty berkata...

malaysia boleh...

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

alhmdulillah..

kak,akk ltk gmbr apa ni ea??

anitadiana berkata...

yui..kak ita copy tapi minta izin..tapi bloger tu copy gak org punya..kuar lah pic lembu tu....ne buat balik tak tahu lah tu..ok ke tak..he..he

anitadiana berkata...

jieha dan dwaty...seronok malaysia menang...ingat kot2 dapat cuti..apa2 bangsa jadi rakyat malaysia...

Fara berkata...

Kak Ita mmg terbaek lah!

Zana Adieyza berkata...

sana sini bola.. so hari ni adalah hari bola.. yeayyyyy!!

Ceni berkata...

Nasib baik menang...
tapi kan sy cukup menyampah tengok si Fakri tu main, nama jer striker tapi penalti pun tak masuk, sepak bola lemah jer... geram nengok nyer,

anitadiana berkata...

ceni kak ita pun ckp dengan izat jng lah fakri tu buat penalti...rupa2 buat tak masuk lak tu..rohaida siap ckp kalu jai sepak pun boleh masuk...mcm nak pengsan kita org gelak...apa2 pun besar jasa fakri..pasal dia lah kita boleh masuk pusingan akhir ne..apa2 Team Malaysia Terbaikkkkkkkkkkkkk...harap boleh menang lawan besok...

Cik Anita berkata...

tak tengok punnnnn~ hihi