Followers

Khamis, 22 Disember 2011

arisya sekarang...

lama rasa tak masukkan pic arisya....ari ne arisya dah 1tahun 7 bulan...sekejap aje lah kan...banyak yg boleh cakap...sekarang mak mertua dan adik ipar ada..hari-hari ada aje benda baru yg arisya pandai buat alham dulilah..syukur..






                             sila abaikan net kat kepala tu...tu net bungkus limau kecil-kecil tu..papa tak ada keja




7 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

comel arisya ni..mata dia cntik..

as fadhli berkata...

suke bulu mata dia,,ni x sabar2 nk baby gugurl plaak,hehehehe -D

anitadiana berkata...

meee...matanya memang lain...

as...boleh tambah lagi tahun depan..

Pok Amai-Amai berkata...

Hahahahah! Net tu bt Risya lagi comel!

mama3A's berkata...

bnyk ikut muka papa dia kan kak... tang bulu mata lentik tu yg mahal sgt tu...

Cik Anita berkata...

si kecik Arisya ni comel sungguh~ kejap lagi mesti dah besar nak sekolah.. Mama dia dapatlah baby lagi. hihi

fieda berkata...

ala tomeynyer dia..mcm anak kacukan la plk..