cinta hati mama

cinta hati mama

Rabu, 21 Disember 2011

just sharing info....hati-hati fast food ok...


6 ulasan:

yusuflaili(Goku) berkata...

salam;
ishh,macam makanan pun boleh membunuh kita dengan senyap..kes aku lainlah kuat sangat merokok akibatnya masuk ICU...padan muka aku!!.

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

bahaya ni..

tp yui jrg sgt ak fast food..moga dijauhkan penyakit..amiiinn..

anitadiana berkata...

yusuflaili(goku)....kita pun tak tahu apa yg di masak di dalam fast food..ita pun terkejut....rokok tu dah tahu bahaya tapi nak isap gak...sama mcm hubby..susah nak cakap kan..harap boleh ubah cara hidup yg sihat ya..sama2 lah kita...

anitadiana berkata...

yui..kak ita pun sama jarang-jarang..tapi takut lah kan serang ovari tu..

mama3A's berkata...

insaf kejap baca cite nie... nak kena beringat.. bukan diri sendiri je.. yg penting anak2 yg masih jauh perjalanan diaorang...

Farah Shamsudin berkata...

uishh.. takutnya kak..tula zaman skang ni memang sume nak cepat je..