cinta hati mama

cinta hati mama

Khamis, 3 Mei 2012

suprise hubby time makan lunch.. semalam~2/5/12~

semalam seperti biasa,ita biasa bawa bekal makanan,nanti hubby dan adik ipar akan datang,makan bekal yg di bawa...so nampak hubby bawa.. tapau dalam polestrin..ita cakap beli apa lagi ?..mcm nak marah lah kan..masak pepagi.......hubby cakap ne menu org dietnya..semalam ita dah start diet balik...ita cakap tak nak....bila duduk nak makan..dia bagi juga..ita cakap jangan kacau lah ita diet..nanti  bila ita tengok mesti nak makan ..ita cakap.....lepas tu hubby cakap..tengok lah dulu....so bila ita buka....benda ne dia balut dengan pembalut..ita pun hairan lah kan..bila buka..seronoknya MP 4....walaupun bukan mahal mana...tapi jadi touching .TQ abang.....ita cakap hadiah untuk apa?..besday ita lambat lagi bulan 8,hubby cakap saja aje nak bagi....jadi terima lah kan...SERONOKKKKKKKKKK BERONOK-RONOK...HE..HE




9 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

wah2..sggh srnok ni..

izan mama mia berkata...

jom dengar lagu....beronok-ronok ler kat ita yer

yusuflaili(Goku) berkata...

seronok juga dapat hadiah-hadiah ni.

SumeSakan berkata...

wahh roamntiknya cara bg adiah...hehehehe...

Pok Amai-Amai berkata...

SUami akak dr dulu, ckp syg dgn akak. Romantik. Suka sy.

=D

Cik Anita berkata...

alaahhhhhhh...

bestnya! ada elemen2 romantik gitew. best lah dapat gift dari yang tersayag..

ehem.

:D

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Anitaaaaa..so sweettttt :D

fieda berkata...

amboi..seronoknya dia...ada suprise gitu..

IntaNBerliaN berkata...

wah seronoknya dapat surprise2 camni.... :-)

eppy yg amat kan kak.. :-)