Followers

Ahad, 17 Jun 2012

SELAMAT HARI BAPA~18/6/12~

ita nak ucapkan selamat hari bapa kepada semua bapa dan bakal bapa.....terutamanya..terima kasih buat hubby merangkap papa buat anak-anak sayang..terima kasih kerana menjadi papa yg terbaik buat anak-anak kita.. syukur....alhamdililah..bagi ita yang  dah tak ada keduanya, sedih tau...bapa sendiri arwah ayah Osman bin Abdullah dan ayah mertua Mohideen bin Hj,Jalal,al-fatihah buat ayah berdua...ita tetap sayang kat ayah....(ayah mertua..ita kawin dah memang tak ada)..ita sangat manja dengan ayah berbanding dengan mak ya...mak garang.....so sesiapa yang masih mempunyai ayah tu..hargai lah mereka...dan ziarah lah mereka kat kampung tu.....kalu ada persengketaan lupa lah saja...buruk atau baik mereka tetap bapa kita dan beri lah peluang buat mereka...tanpa mereka kita tak lahir ke dunia ini...ok...

5 ulasan:

izan mama mia berkata...

ya..hargailah selagi ada..dah xada, jgn menyesal lak..kan...bapa kau cinta hatiku

Farah Shamsudin berkata...

Hepi Father's Day..:)

yusuflaili(Goku) berkata...

salam;
tanpa mereka siapalah kita.

Cik Anita berkata...

selamat hari bapa kepada semua bapa di Malaysia! tapi Nita tak wish pun hari bapa.. terlupa semalam. huhu

IntaNBerliaN berkata...

selamat hari bapa jugak utk semua bapa2 di dunia ni :-)