cinta hati mama

cinta hati mama

Selasa, 26 Jun 2012

masakan hari ini ~26/6/12~

semenjak ita mengandung ne..selera kurang sikit..makan lauk org kampung aje..paling suka iikan bilis goreng aje..kelakar lah yg ne lain sikit..kalu sebelum ne si arisya suka makan kari aje...selalu makan kat zainol nasi kandar kat PJ ne gelemor lah ..sekarang selang seli dengan adik ipar, masak,isnin tasya,selasa ita,rabu tasya,kahmis ita,jumaat tasya,sabtu dan ahad ita..adil kot he..he..saja aje boring lah sendiri masak sendiri makan..so hari ne ita masak nasi goreng pataya (permintaan kak diana ).bawa bekal ke sekolah..pisang muda masak lemak cili api bubuh ikan bilis aje,sambal udang dan petai ,ikan kembung dan ikan masin..itu aje masak hari ne...





6 ulasan:

Wanieys berkata...

wah sedapnya menu kak...tergoda wani tgk dh la posa hr ni hikhikhik

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

telor tu..nyum2..

saffiya_aleesya @ echa berkata...

kak ita tau tak gulai pisang tu mmg favourite saya tau kak..
baru hari ni tau kak ita pregnant.apa pun tahniah tau kak ita..jaga diri dan jaga makan tu tau ;-)

fieda berkata...

untung kak diana..ibunya rajin masak nasi goreng pataya pagi2..

IntaNBerliaN berkata...

nasi goreng pattay tu betoi2 menggoda.. ni yg rs nak buat gak ni... eh, tp xreti nak balut.. so, kne beli je kota gayanya ni.. hehhe

yusuflaili(Goku) berkata...

yelah..org mengandung kena jaga jugak makan ni,kena ikut selera yang dalam kandungan.