Followers

Selasa, 26 Jun 2012

Mengandung dan jatuh.. 25/6/12

Mengandung dan jatuh,semalam nak jadi cerita ita jatuh.. kawan opis( nor)...semalam cakap 'kak ita ok ke?..nak gi hospital tak?...kalu mengandung mesti jatuh... sebenarnya semalam sambil minum susu bersama makan buah kurma..kerusi opis ne tetiba patah dan ita jatuh ke lantai opis ne..sakit lah juga...lepas tu tawakal aje lah..coz..beby belum bergerak lagi kan..malas nak gi cek kat kelinik...lepas tu ita ketawa lah..bila fikir betul pulak cite nor ne...semua anak yg ita mengandung mesti ita jatuh...masa mengandungkan yana..duk basuh bilik air..jatuh terduduk,aqil katil patah dan arisya kerusi jati kat rumah patah...kelakar lah jugaaa kan...tapi alhamdulilah anak-anak ok dalam kandungan...

12 ulasan:

izan mama mia berkata...

ish..kak ita ni...camana tu...baik pergi cek...

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

jg dri bek2 kak..p chck tau.

yusuflaili(Goku) berkata...

salam;
Baik awak hati2 kali ni,jaga kandungan betul2..bahaya kalau jatuh2 tengah mengandung ni.

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ berkata...

a'a..better pergi check...

Bazilah (^0^) berkata...

g check lah kak, sy plak yg seriau dgr ibu mengandung jth2 nih

Eye_nee berkata...

Lebih baik buat pemeriksaan kat klinik Ta...dlm pd crita serius jatuh ni..klakar pulak akk baca...tiap2 baby ko ngandung jatuh..katil patah la..tak menahan kerusi jati yg kuat tu pun boleh patah....

Kakzakie berkata...

Insya-allah kalau sejarah menunjukkan tak apa-apa kali ini pun samalah juga. Tapi baik berhati-hatilah ita...

ArELeEz berkata...

xbahaya ke? better wat check-up kot..

Rozita berkata...

akak ngandung? bape bulan dah ni? tahniah! hati2 ye kak..

IntaNBerliaN berkata...

laaaa patut kak ita xrisau.. sbb semuanya dah ada pengalaman... hihii

tp pe2 pun, jaga diri tau kak ita..

fieda berkata...

isshh...kak iata ni...jga elok2 tau kandungan kali ni..

mama4A's berkata...

kak ita.. ati2 k.. take care.. :)