cinta hati mama

cinta hati mama

Isnin, 25 Jun 2012

selamat pengantin baru Afizah & firdaus~23/6/12~

hari sabtu 23/6/12 pergi rumah kawan opis kawin kat kampung melayu subang..selamat pengantin baru fiza dan pasangan semoga kekal bahagia hingga ke hujung nyawa...pergi dengan ida harus lah ida tahu jalan..ita tahu makan aje....diana dan maksu siap karoke lagi- 2 lagu...sementara tunggu pengantin lelaki sampai...




                                                     ne pengantin tua dah..malu sebenarnya..tapi nak juga...ita segan sikit
                                                      ini family kecil ita ne tak termasuk maksu tasya...

8 ulasan:

izan mama mia berkata...

oo..g makan kenduri,..bestnyer...moga pengantin yg diraikan..kekal bahagia sampai akhir nyawa...pengantin lama tu..cam malu tapi mau...jew bergambar..hihihiih

Wanieys berkata...

selamat pengantin baru tuk mempelai...pengantin lama naper cam malu2 jer hikhik

pok amai-amai berkata...

Ctknya majlis tu...color purple die menarik.

Family kck Kak Ita yg happy! Cemburu sy!

fieda berkata...

wah..temanya purple la...saya suka..

Kakzakie berkata...

Selagi belum puasa kenduri kawen masih ada lagi ita. Kakak sabtu ini pun masih ada lagi tau..

Cantiklah warna baju pengantin..

Che Rosliza Che mat berkata...

Purplenya cantik...

CheNamNam berkata...

cantiknyer pengantinn...color purple ai like jota2 kali...:P

bestnyer dapat makan kenduri..sy rase dah lamer sy tak makan nasi kenduri nehhh..bila tengok gambar awak semua rase macammmmm teringin plak nak gi kenduriii...ouchhh

IntaNBerliaN berkata...

selamat pengantin br utk mmpelai :-)

baju kak ita cantiklah.. :-)